Louicans

shopping gör mig LYCKLIG..!!

Kategori: Allmänt

Hej fina du!!

Jag har minsann inte hunnit skriva här idag..

Vi vaknade sådär lagom försent imorse ;) Vince skulle hälsa på i skolan och Alice skulle åka och rida..! Vince tyckte såklart att det skulle bli super kul att hälsa på i skolan igen! Han ser verkligen fram emot att lämna dagis och allt trist han varit med om där.. Vi ska förresten ha möte på dagis snart... ( Vince har varit utsatt för fysisk mobbning väldigt länge..) Så nu ska vi ha möte med den andra pojkens föräldrar. Usch, det kändes jätte jobbigt först, men nu känns det riktigt skönt att det ska bli av.. Jag har en lång lista med datum och händelser, varav 2 läkarbesök pga. slag och sparkar från den andra pojken.. Men men, det kan bara bli bättre och det känns så himla skönt att vi ska ha möte nu innan dom ska börja skolan!!

Alice var och red imorse. Idag ville hon hoppa ( över kavaletti ) Så vi tränade lätt sits och det gick super bra för att vara första gången!! ( Har filmat henne, men vet inte hur jag lägger upp filmen ...)  Eftersom ponny sadeln trycker lite på Isa fick Alice rida i flatbacken! Hon hade lite svårt med lättridningen i den ;) Men hon kämpade på och var super duktig ♥






Jag har minsann hunnit med lite shopping idag också;) skor, byxor, tre blusar och några toppar!! HÄRLIGT!! Man mår ju så mycket bättre av att få shoppa lite!!!

Nu har jag inte så många timmar kvar att jobba :) Sen kallar B.B och soffan!!

♥ Skickar massa med kärlek, styrka och krya på dig kramar till våra underbara vänner och deras lilla prinsessa ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här: