Louicans

parad i stan!!!

Kategori: Allmänt

Hej fina!!

Idag har det varit parad i stan!! Jag fick minsann kämpa på för att hålla tårarna tillbaka.. Min söta lilla plutt var så fin♥ Här i Trelleborg får alla 5 åringar en bok som dom läser på dagis, och sedan ska barnen välja ut en ur boken som man vill klä ut sig till :) Vince valde att klä ut sig till schäfer, eller tjuven kanske man ska säga.. ;) Schäfer är en brun hund med långa hängande öron, hatt, solbrillor och bär rutig skjorta.. ;)

Vi samlades några stycken  på systrar och bönor innan paraden och fikade! Alice tyckte det skulle bli så spännande att se paraden, även om hon tyckte att det var lite läskigt med alla höga ljud..!

Efter paraden samlades alla barnen i parken för musik, lek och dans! Vince kände sig inte bra, och ville inte äta lunch med dom andra barnen.. Så mina små troll åkte med Johan hem och jag gick en runda på stan innan jobbet kallade..

Kanske kanske har jag hittat klänningen till bröllopet.. Vi får se, jag har handlat hem den och ska prova den.. Jag misstänker att det är fel färg till skorna jag handlade i London.. Smarta jag handlade skor innan jag visste vad jag skulle ha för klänning.. ! I värsta fall får jag ju köpa nya skor också.. Vi får se...!!

Min fina lilla vän har överlevt hennes operation idag, och jag är sååå glad för hennes skull!!



Klara för parad!



Hollie myser med kaka...














Kompisen Milton!



Fina Tina











Mys med mormor





Kommentarer


Kommentera inlägget här: