Louicans

Onsdags mys!!

Kategori: Allmänt

Hej vacker!!

Kvällen är här och solen är påväg ner... Vilken dag det varit idag!!
Utbildningen gick super!! Jag var lite sen imorse och lämningen på dagis gick undan, men i tid kom jag!!
Även om jag inte är super glad för rollspel så överraskade jag mig själv.. !! Lunchen åt vi ute i strålande sol, vilken värme det var..UNDERBART!! Eftermiddags kakan lyckades jag hoppa över, duktigt va!!!

När jag kom hem lagade jag och Johan middag tillsammans! Våra fina vänner från väster kom på middag idag :) jag lagade en smarrig tacopaj och till det blev det massa med goda tillbehör.. Knapriga bacon, nötter, goda såser m.m.!! Till efterrätt gjorde jag rabarberpaj med jordgubbar väldigt gott med vaniljglass och vaniljvisp ;)

Trollen har lekt fint, dom pendlade mellan lekplatsen och trädgården!!

Imorgon är jag ledig!! Hoppas att solen och värmen håller i sig så att jag kan bättra på brännan ;) jag ska fixa lite med Alice lekstuga och sen blir det en tur till stallet!!

Nu ska jag lägga min över mätta kropp i soffan och njuta av ensamheten.. Johan har lagt sig och trollen sover!!! Det är grey's på tv:n och efter det väntar B.B. HÄRLIGA kväll!!

Kram till fina dig!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: