Louicans

Nya gympadojor...

Kategori: Allmänt

Godmorgon fina!

Vaknade som vanligt något sent.. Men visst är det UNDERBART med dessa stressiga morgnar..;)

Trollen är på dagis och jag är på jobb! Det är skönt när man kan börja med frukost på jobbet ( banan och ramlösa..) man hinner liksom varva ner för vad som komma skall :)

Alice tog såklart sina nya gympadojor idag! Problemet är ju att Vince fortfarande springer fortaren än henne trots dom nya gympisarna... ♥ Hon blir så sur, för hon har ju dom snabbaste skorna.. SÖTIS ♥

Solen skiner för fulla muggar, hoppas att den kan hålla sig framme hela dagen!!

Jag funderar på att fixa till mina naglar.. Dom ser förfärliga ut. Men jag har gjort vid dom sååå många gånger, men lyckas alltid bryta, tappa eller förstöra dom VÄLDIGT fort efter.. Vi får se, kanske får jag ett ryck och bokar tid i eftermiddag :)

Hoppas att du får en bra dag vännen





Nya dojorna!!



Spännande att se hur dom ser ut efter en dag på dagis.. ;)



Bubbel...



Jag och min prins ♥



Jag och min prinsessa ♥



Påväg till dagis UTAN  jacka.. för det är ju så varmt mamma... ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: