Louicans

Mycket tårar...

Kategori: Allmänt

Hej vackra!!

Vince är iväg på sin första fotbollsträning, Alice är i badet och jag sitter med tårar som rinner längst mina kinder..

Dagen är kommen då Denise tagit ett stort beslut...Hennes älskade vovve ska möta himlen och alla änglar som sitter där uppe och vakar över oss...
Det är garanterat rätt beslut, men fruktansvärt kämpigt... Det går inte att beskriva med ord hur jobbigt det är att se och höra min lilla syster så ledsen <3 hennes livs bästa vän, hennes trygghet och stora kärlek kommer inom dom närmsta dagarna ta farväl av oss alla...

Imorgon ska vi åka och säga farväl till Shira.. Vince tar det hela ganska hårt och blev först väldigt arg.. Jag har försökt att förklara livets gång för honom, och att moster har gjort allt för att hjälpa Shira, men att shira inte orkar vara med oss längre...Shira har själv bestämt sig och hennes fyra små ben orkar inte lyfta henne längre...SVÅRT att förstå för min lilla plutt <3

Snart ska jag göra mig klar för kvällens tjejmys!! Ser verkligen fram emot att få sitta i lugn och ro och njuta av god middag och bästa sällskap ;)

Tänker på dig älskade syster...<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: