Louicans

måndag IGEN...

Kategori: Allmänt

Godmorgon vackra!!

Då var det måndag IGEN och en ny vecka väntar!! Jag känner inte alls för att sitta här på jobbet idag.. Jag vill vara ledig, ha semester och njuta NU!!!

Vi har haft en super mysig helg med massa gott, morsdagsfirande och mys!

Johan var sådär lagom trött hela dagen igår.. Det tar mycket på krafterna att vara med grabbarna en heldag ;) Jag kan väl erkänna att jag inte var den raraste "frun" i går precis..
Meeeen jag blev ordentligt uppvaktad igår ♥ Jag fick denna goda doften av barnen ♥



Sen fick jag lite gott också och blev uppassad ordentligt hela dagen :)

Efter mys vid poolen hemma hos mamma och pappa igår eftermiddag så gjorde vi oss klara för att åka till Svärmor i vellinge för morsdags firande och födelsedags firande!! Vi blev bjudna på underbart god middag och efterrätt :) Barnen lekte och hade jätte kul tillsammans!

När vi lämnade vellinge så hade jag tre trötta busar i bilen...

Kvällen avslutade jag i soffan framför B.B.. Att Lars åkte ut.. Det är ju helt OFATTBART....  Nästa vecka är det FINAL och det ska minsann firas ordentligt!

Hoppas att de får en härlig dag idag vännen!!

Lite bilder från vår helg!



Alice på uteserveringen i fredags ♥









Gör tårta till mormor!!











Leker polis med killarna i Alice skor... SÖTIS!









Kommentarer


Kommentera inlägget här: