Louicans

Lycka blandat med tårar...

Kategori: Allmänt

Hej fina!!

Vilken märklig dag det har varit idag..

Det har varit mycket lycka, glädje och skratt blandat med tårar..

Jag hämtade upp malin för att sedan äta frukost hemma hos Denise! Idag har jag ätit sååå mycket.. Massa onyttigt, men så underbart gott!! Vi handlade med oss massa med blandade frukostbullar, nybakade Kanelbullar och nybakade wienerbröd.. Sen hade Denise bakat rabarber muffins och så gjorde hon hemmagjord rabarberkräm till oss som vi åt med glass...GALET gott!!!

Vi skämde såklart bort shira extra mycket.. Hon kommer bli en riktig tjockis nu dessa dagarna men vad gör det.. Alla gav henne lite extra vid matbordet och hon njöt verkligen <3
Det är bara så jobbigt att se min syster så ledsen.. Glädjen i hennes ögon saknas.. Det gör verkligen så ont i mitt syster hjärta..<3

Vi har trots allt haft en mysig dag med familjen.. Syster, mamma, extra syster och alla små troll <3

Ikväll blir det ridning och sen en god middag :)

Nu ska jag mysa med min prins medans Prinsessan sover <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: