Louicans

Helgen går mot sitt slut..!!!

Kategori: Allmänt

Hej fina du!!

Söndags kväll och helgen går mot sitt slut..!!!

Vi har haft en super mysig helg!!

Igår jobbade Johan i trädgården och jag var med mina små troll på simskolan!! Eftermiddagen och kvällen spenderade vi hemma i Denise och Markus nya hem!! Vi blev bjudna på jätte god middag och ett riktigt trevligt sällskap!! Huset var fullt av trevliga vänner och busiga barn ;)!!
Deras hus kommer bli jätte mysigt när dom blir färdiga med det som ska renoveras och fixas!! Hela kvällen satt vi ett trevligt gäng i källaren framför en härlig brasa och ett bord fullt med gottigheter ;)

Vince sov hos mina föräldrar inatt!! Mamma hämtade honom efter simskolan! Dom skulle till Ystad för cruising med pappas Edsel!! Alice har saknat sin storebror sååå mycket <3 hon har frågat flera gånger idag när hennes stojabjor kommer hem <3

Idag har Johan fortsatt med att lägga plattor till förrådet och jag har fixat med bubbelpoolen och handlat palmer ;) blev riktigt mysigt!!

Mina föräldrar har varit här med en riktigt god middag!!! Pappa hade gjort så goda grillspett och en sanslöst god potatissallad!! Till det blev det sallad, goda vitlöksbröd, pommes ( till barnen ) och såser!! Givetvis blev det en god efterrätt också...;)!!

Johan tyckte att han ätit alldeles för mycket gott i helgen så han tog en promenad nu ikväll...
Trollen sover och jag myser i soffan!! Ikväll blir det b.b mys... Vi för se om det blir lite gott till det ;)!

Imorgon är det måndag igen och en ny vecka!! Jag jobbar 6 dagar denna kommande veckan... Usch, jag hade mycket hellre varit hemma och myst med familjen..!!!

Hoppas att du hade en härlig helg och att du passar på att njuta av det sista som finns kvar av söndagen!!

Kram till fina dig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: