Louicans

Härliga söndags kväll!!

Kategori: Allmänt

Vilken mysig kväll det blev!!

När jag kom hem från jobb stod Johan vid grillen!! Han hade fixat med gott kött, smaskiga revben, grillade champinjoner och grillad rödlök!! Till det hade han gjort en stor god sallad, vitlöksbröd och friterade pommes.. Snacka om att det var smarrigt!!!

Till efterrätt bakade jag en jätte god chokladkaka med chokladkräm.. Den gled ner utan några större problem..;)!!

Tina kom till mig ikväll för att titta på B.B!! Vi har haft en mysig kväll med lite skvaller, lagom mycket godis och några chips..;)!! Jag kan verkligen inte sluta med allt detta goda, det är liksom så otroligt gott!!!

Johan sover och jag tittar på fråga Olle.. Jag döööör.. Haha det är verkligen inget program för pryda lilla mig.. Usch nä, jag måste byta kanal..!! Hahaha!!

Det ska bli underbart att inte behöva gå upp tidigt imorgon!!
Lasse kommer med bullar imorgon bittig!! Hoppas att det går att sitta ute och äta frukost!! Annars har jag inte något speciellt inbokat imorgon tror jag..!!

Nu ska jag snart hoppa i säng!!

Sov gott fina du!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: