Louicans

härliga onsdag!

Kategori: Allmänt

Godmorgon finaste du!

Onsdag idag och Vince ska på sin första fotbolls träning :) Hoppas att det går bra trots hans astma.. Han ser så mycket fram emot att börja spela fotboll :)

Jag var lite lagom trött imorse när jag vaknade.. Men så är det när man är ute och "ränner" på nätterna... ♥

Vince blev verkligen jätte fin i sin kalufs :) Tack bästa Bella!! Han har så tjockt och lockigt hår, så jag hade lite svårt att få till det imorse.... Och sen var han helt blå i pannan efter att ha fått blå färg i håret igårkväll ;) !! Men han var själv super nöjd med sin nya frilla ♥

Ikväll blir det ännu mer tjejmys för mig... Jag ska ut och äta med finaste Lina!! Det kommer bli en lång och mysig kväll med massa.. MASSA.. snack och mycket mat.. Två snackemostrar som ÄLSKAR att äta.. !! UNDERBART!!

Njut av dagen fina du!








Kommentarer


Kommentera inlägget här: