Louicans

Härliga fredag!!

Kategori: Allmänt

Tänk om alla fredagar hade varit lika underbara som denna kvällen!!!

När jag kom hem från Malmö stod Johan i köket och fixade kvällens middag!! Ikväll bjöds det på rostade rotfrukter, pommes, grillat oxkött, sallad vitlöksbröd och en massa goda såser!!! Och inte nog med det.. Här var städat också..;) ibland är han bara för bra, gullig och bäst min lilla kärlek!!!

Min fina vän Maria och hennes lilla Agnes kom lagom till middagen!! Vi har haft en super härlig kväll med Mycket snack, mycket bebis mys och super mycket gott!!!

Till efterrätt åt vi marängsviss och till kvällsmys blev det massa med godis och chips!!!

Alice och Johan åkte en runda till Denise och Markus nya hus!! Jag får vänta med spänning tills jag får se det..;) Alice tyckte att dom hade världens finaste kök..ROSA.....;)

Nu har Maria och Lill pluttan precis åkt hem och jag ligger bredvid en snarkande man..

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer.. Simskola är det iallafall, sen får vi se vad dagen har att erbjuda ;)

Sov gott fina du!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: