Louicans

Fredagsmys!!

Kategori: Allmänt

Hej fina!!

Nu är det inte många minuter kvar av denna fredagen!!

Jag fick jobba lite över idag, härligt när man känner att man gör nytta ;)!! Vi passade på att ta lite fina foton när vi körde förbi ett härligt blommande raps fält... Bilder kommer på söndag!!!

Efter jobb körde jag till skegrie! Syster bjöd på sååå god middag!! Där var massa med olika kött och kyckling att välja bland, rostade rotfrukter, potatissallad, grön sallad olika såser, majskolvar, champinjoner.. Ja allt du kan tänka dig!! Jag åt och åt.. Det kunde liksom inte bli bättre ;) till efterrätt blev det rabarber paj ( egna rabarber dessutom ;) ), massa snacks och godis..!! Jag var i himmel riket ;)!!

Vi hade en riktigt härlig fredag tillsammans med släkt och goda vänner!! Huset var fullt med bus, lek och skitsnack... :)!

Nu är vi hemma och alla sover förutom jag!! Jag ska snart hoppa i säng.. Blir ju en lång dag imorgon på jobb.. UNDERBART!!!

Sov gott min fina vän!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: