Louicans

duktiga jag...

Kategori: Allmänt

Hej vackra vän!!

Hoppas att er dag har varit riktigt härlig :)

Nu har jag inte många minuter kvar att jobba..SKÖNT!! Jag ska hem och slappa i soffan, men jag ska INTE äta något onyttigt!!

Idag har jag varit super duktig! Jag gick mina kilometrar i morse, och nu ikväll har jag gått på gåbandet på jobb!! Nu måste jag ju snart bli av med dom sista kilona, annars är det minsann fel på min kropp.. hahaha!!!

Hoppas att vår älskade prins får en lugn natt nu när han fått nya mediciner.. Imorgon är det ju 5 års paraden, vilket är en STOR dag för dom små trollen!! Hoppas verkligen att prinsen orkar vara med, han har ju tränat så mycket på alla låtarna han skulle sjunga ♥

Imorgon är det även en STOR dag för min fina vän.. Jag önskar dig LYCKA TILL och jag kommer verkligen tänka på dig hela dagen imorgon... ♥

Nu ska jag packa ihopa för idag!




Kvällspromenaden igår
















Kommentarer


Kommentera inlägget här: