Louicans

Disco killen!!!

Kategori: Allmänt

Hej fina vän!!

Då var kvällen här igen.. Dagarna går så fort..!!

Utbildningen gick jätte bra!! Jag börjar bli grym på rollspel!!!

Jag har varit och fixat naglarna idag!! Det blir ju verkligen så fint, en helt annan hand får man ;) dom är inte jätte långa, men precis lagom för min del!!

Vince har ju varit på disco idag!! Han hade haft jätte roligt!! Han var så stolt när jag kom och hämtade honom SÖTIS! <3 dom hade dansat, ätit och busat.. Stora killen!!

När jag var färdig med mina naglar var det lite mer än en timme kvar tills discot var slut. så jag körde till skegrie för att mysa med Hollie, mosters prinsessa!! Vi mös, lekte och åt kakor och godis!! Det är toppen när moster kommer ;) då får man äta massa gott!!!

Alice och pappa har haft mysdag här hemma <3 dom har ätit god mat och tittat på film!

Nu sover hela min familj!! Jag har mys i soffan framför B.B och smaskar på lite gott.. Undra om det är därför jag inte går ner dom sista 2 kilona.. Hahaha!!

Imorgon är jag ledig!! Då blir det stallet, städning och allt annat hushållsarbete!! Vince ska leka med Melvin imorgon! Han ska följa med på fotbollsträning vilket han ser fram emot!!!

Sov gott finaste du!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: