Louicans

Bubbelmys!!!

Kategori: Allmänt

Godkväll vännen!!

Kvällen är här och soffan kallar!!

Efter jobbet körde jag ner en runda till stan! Alice behövde nya skor till dagis... Hon är ju inte den lättaste att köpa skor till precis ;) jag köpte ett par Nike gympa skor, men fick åka tillbaka med dom igen... Loppan har ju så breda fötter.. Men ner på intersport igen och denna gången fick Alice åka med!! Mäta, prova och välja färg.. Vi hittade ett par andra nike dojor till henne VITA... Men super fina ;)... Vi får väl se hur vita dom är efter dagis imorgon ;)

Jag handlade två nya bikini och lite nytt smink.. :)

När jag kom hem stod middagen på bordet!! Grillat kött, friterade lökringar, goda potatis och såser..det var sååå gott :) !!

Sen blev det 20 min. Bubblande i trädgården!!! Gud så härligt det är!! 40 grader i vattnet...men det var det ju inte i luften när vi skulle gå upp..fy bubblan så kyligt det var..!!

Nu blir det soffmys och tv tittande!! trollen sover och Johan somnar nog snart på soffan..;)

Njut av kvällen fina du <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: