Louicans

påväg hem..

Kategori: Allmänt

♥Hej fina!!

Nu är det fredag och det är dags för FREDAGSMYS när jag kommer hem från jobb!! Jag har haft en super bra dag idag... HÄRLIGT!!!

Hahaha, såg ni BB igår.. Jag trodde vi skulle dö av skratt där hemma i soffan.. MASKAR ÖVERALLT...!!!



Ööörk så äckligt, men ack så kul att titta på!!! Detta program är verkligen underhållande på ALLA vis.. Även om det går över gräserna väldigt ofta.. ;) hahaha!!

Idag skulle jag egentligen ut och partaja, men pga av alla dessa trista sjukdomar blev det inställt.. Synd, för jag såg verkligen fram emot lite dans!! Får nog samla ihop tjejligan för lite partaj nu inom snar framtid!!♥

Snart ska jag minsann bege mig hemmåt, undra vad det blir för middag idag...!!!

Ha en underbar kväll fina du♥



Påväg till jobbet i mina våriga converse♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här: