Louicans

härliga semester!!

Kategori: Allmänt

Hej vackra!!

Nu är vi hemma från en UNDERBAR mini semester på lalandia! Vi åkte i torsdags förmiddag och våra vänner mötte upp oss senare på kvällen då jag och Johan lagat en god middag och ordnat en hel del gott till oss♥

Vi har badat, ätit god middag, druckit väldigt gott, lekt och busat. Med andra ord har vi haft det fantastiskt bra ;)

Fredagen började med vattenlandet där det simmades och badades vilt ;) Vince har tränat på simningen och han har varit utan puffar istort sätt hela semestern!! DUKTIGA prinsen!! På kvällen bowlade barnen och vi vuxna varvade ner med lite gott att dricka och en hel del härliga skratt!! Kvällen avslutade vi med en god middag, och njöt av sällskapet!!

Tidigt lördag morgon åkte Johan och Daniel över havet för att handla starkare drycker ;) Dom var lyckliga när dom kom tillbaka medans jag var lite smått ARG... (Johan hade glömt att handla det ENDA som jag önskade mig... ) Förmiddagen och eftermiddagen spenderade vi på vattenlandet!! Jag och Tina bättrade på brännan i solariet och njöt av tystnaden en liten stund!! Sen blev det lek och bus  för trollen! Vince och Milton klättrade på klättter väggen.. snacka om att Vince har apblod i ådrorna.. hahaha!!!!
På kvällen var det melodifestivalen och givetvis gick tv:n varm i stugan.. ( åtminstone till oss som var VAKNA.. ;) ) Filmbevis finns.. hahaha

Söndagen startades med frukost och städning!! Sen blev det lek och aktiviteter för grynen♥ Vi åt lunch och sedan lämnade vi grannlandet för denna gången!! Alice sov hela vägen hem, snacka om utslagen hjälte...!!
När vi kom hem, ja precis innanför dörren så kräkte vince ner golvet.. Han ligger här varm som en kamin  och är helt slut..  Min lilla PLUTT♥

Jag vågar minsann inte titta efter på vågen hur många extra kilon som jag fått med mig hem.. hahaha!! Är det semester så är det ;) Vi har ätit alldeles för god mat och helt för mycket godis och snacks.. ;)!!  MYCKET ATT ÄLSKA.. ;)!!!

Nu blir det soffläge för denna familjen!!

Bilder från vår härliga mini semester kommer snart...!!

Kram till dig fina♥

Kommentarer

  • Åsa K säger:

    så fin blogg du har:) vilket gott skratta jag fick när jag läste att vince hade apblod i kroppen det första jag kom att tänka på var vår låt vi sjöng när vi var hos din kusin <3

    2012-03-05 | 10:56:01
    Bloggadress: http://attansbananer.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här: