Louicans

Utkast: Mars 28, 2012

Kategori: Allmänt

Hej fina!!!

Solen försvann lagom när jag slutade jobbet idag... Men vad gör det.... Världens bästa solstrålar stod och väntade på mig vid dörren när jag kom hem.. KÄRLEK...!!!

Johan och busarna hade lagat middag, så det var bara att sätta sig ner vid dukat bord och mumsa ;)!!

Efter maten åkte vi till stallet! Det blev ingen ridning idag, bara stallfix och lite morots mutor... ;) ( Kan vara bra med lite exta mutor ibland.... )

När allt var färdigt åkte vi till nästa uppdukade bord!!! FYYYY så otroligt god glasstårta Lina hade gjort... Maräng och passionfrukt... MMMM....!!!!
Vi hade en riktigt mysig kväll med mycket roliga planer inför sommaren...SEMESTER 2012!!!

Nu är det B.B och Top Cats!! Sååå roligt att se dom dansa och sjunga... hahaha!!!

Imorgon kallar jobbet igen... Hoppas verkligen inte att jag är lika trött som jag var imorse när klockan ringer imorgon bittig...
Imorgon ska trollen ha påskfest på dagis!! Vilken tut att jag har kvar lite "påsk kläder" sen förra påskfesten.. hahaha!!

Undra om jag ska ta en runda på stan imorgon... Känner att det suger i shopping tarmen.. hahaha ;)

Sov gott fina du...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: