Louicans

den där klockan....

Kategori: Allmänt

Godmorgon vacker!!

Vilken stökig söndag det blev.. hahaha.. Jag visste att klockan skulle ställas fram, men ändå blev jag lite osäker imorse..  Men jag kom i tid till jobb, efter att ha fixat kläder och hår till Alice som ska på kalas..  Mer synd är det om min fina kollega som var här en timme tidigare ( ställde klockan fel...) Hon var helt säker på att jag försovit mig, så när jag kom och berättade vad klockan var blev hon lagom glad.. ;)!!!

Efter jobbet ska jag köra och köpa utemöbler :) Tror att det kommer bli riktigt fint på den "lilla" uteplatsen :) Dom har ju lovat super fint väder idag, så det kan hända att alla utemöblerna åker fram!!!

Imorgon ska jag och min bästis ( lilla syster) åka till Hörby och träffa vår kusin och hennes små prinsar!♥ Det ska bli så otroligt roligt att äntligen ses!!



Jenny!!



Alice och Robin!



Vince och Robin



Jag och syster!!

Efter jobbet ska jag sola, känns som att brännan försvinner sakta men säkert.. hahahah!! Lite färg måste jag ha nu när man snart ska börja med ALLA vårkläder och alla fina sandaler!!

Ikväll ska jag till bästa Jenny för B.B mys!! Hoppas att jag kan hålla mig vaken bara..;)!


Hoppas att du får en bra söndag fina!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: