Louicans

blir tokig på mitt hår...

Kategori: Allmänt

Godmorgon fina!!

Lördagen är här och jobbet kallar :) Usch.. Jag får toss på mitt hår.. Jag ska till frissan på torsdag och det lääängtar jag till ;) Imorse ville det inte alls som jag, så därför ser jag ut såhär... hahaha




På jobbet idag...

Igår köpte jag en fågelholk till Alice lekstuga! Hon tyckte den var jätte fin och har lekt med den hela morgonen.. SÖTIS!!





Undra om solstrålarna lyckas tränga igenom molnen idag.. HOPPAS!! Det var inte kallt ute imorse, kändes riktigt vårigt! Johan och barnen ska laga middag idag, undra vad det blir för mumsigt!! Om trollen får bestämma vet jag redan att det blir tacos..! Hoppas Pappa får bestämma idag.. hahaha.. Jag är lagom trött på tacos just nu!!

Imorgon ska Alice på barnkalas! Hon ser som vanligt fram emot det jätte mycket. Ibland funderar jag på om det är en riktig liten party pingla vi avlat fram.. hahaha! Hon älskar allt vad stora tillställningar heter♥

Hoppas att du får en riktigt härlig lördag, tänk på att just denna dagen kommer ALDRIG mer tillbaka ;)!!

Kram till dig♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: