Louicans

nu blir det lördagsmys!!

Kategori: Allmänt

Lördagskvällen är här!!

Johan hade middagen klar när jag kom hem, det blev barnens val.. Men det var jätte gott!!!
När jag kom hem så var våra finisar till vänner här på ett snabb besök♥

Idag ringde Vince mig på jobbet och var jätte glad..!! Han hade klarat både silver fisken och guldfisken på simskolan idag.. STOLT!!! ♥ Nu ska han snart flyttas upp till en lite mer avancerad grupp och sikta på fler simmärken!! Givetvis handlade jag en lite present till honom som han fick när jag kom hem från jobb!!.. Han är ju så duktig!!

Jag har tagit ett bad och hoppat i mjukis kläderna... Min lilla morfar är här på besök. Mormor är ute på "äventyr" så han kände sig lite ensam där hemma..!!
Vi ska snart plocka fram allt gott... Jag har inte ätit godis på sååå länge känns det som..;)

Såg ni förresten the voice igår... OMG.. Helt rätt vinnare!! Han sjunger galet bra!! Jag tycker faktiskt att ALLA deltagare har varit riktigt grymma!! Juryn har varit fantastiska, och enormt bra coacher!!








Hoppas att ni får en riktigt mysig kväll, för det ska minsann vi ha!!

kram till dig♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: