Louicans

LOVE solsken!!!

Kategori: Allmänt

Godmorgon fina ♥

Vilket underbart väder att vakna till, dagen kan ju inte bli något annat än perfekt!!!

Igår var vi i höllviken och jobbade! Det var sååå mycket folk ute och rörde sig i eftermiddagssolen!

Efter jobbet åkte jag och hämtade kläder som jag beställt :) Det mesta var sommar kläder till Alice. Hon blev jätte glad och hade värsta mannekäng uppvisningen här hemma sen♥

När jag kom hem från jobb grillade ( muuums )johan och barnen lekte i trädgården♥

Jag och vince åkte till stallet lite senare än vanligt och tog en kvällsrunda! Det var riktigt skönt väder igårkväll. Kl. 19.40 körde vi ifrån stallet och då var det 12 grader ute... !!

Idag är jag ledig och svärmor kommer strax och äter frukost med oss!! Jag fick ett tips om billiga ute blommor igår och jag funderar på att åka dit och titta idag!

Hoppas du får en riktigt skön dag i solen!

Kram



Min fina kollega Liselotte!!







Kommentarer


Kommentera inlägget här: