Louicans

jobb...

Kategori: Allmänt

Hej fina ♥

Fy så kallt det är i vårt avlånga land... Jag som har tagit vårkläder på mig.. hahaha!!

Jag hann minsann med en runda på stan innan jobbet idag och som vanligt hittade jag en del på Vero moda, och lite på H&M... HÄRLIGT!!
Jag sprang på lilla mamsie, min syster och min moster, med andra ord en snabb släktträff på valen :)

Jag blir så arg på mig själv.. Igår somnade jag framför tv.n igen och missade B.B... Det värsta är ju att jag sov så underbart gott där på soffan också... hahaha!!

Idag jobbar jag till 21.30 så jag borde ju inte hinna somna innan 22.00... ;)!!

Hoppas att Johan har lagat något gott till middag idag, jag ser fram emot att äta när jag kommer hem :)  (det är ju dagens höjdpunkt!!! )

Nu ska jag jobba lite!!

kram vännen♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: