Louicans

härlig fredag!!!

Kategori: Allmänt

Hej fina vän!!

Idag steg jag upp tidigt, kl.07.00 för att vara exakt.. !!!

Jag har förberett lite till Alice barnkalas imorgon, tvättat en maskin tvät..( har några kvar..) och städat undan från igår!!

Vi hade en riktigt härlig dag igår! Det blev dock inget borrande.. Jag bestämde mig hastigt och lustigt för att måla om lekstugan invändet istället.. Den idén skulle jag aldrig ha kommit på visade sig ganska fort.. hahaha!! Jag hittade ingen roller, så jag fick måla hela stugan med en liten pensel.. Tog ett tag kan jag lova dig.. Och lite "randigt" blev det minsann också... Men vad gör det, det är ju en lekstuga som det ska lekas i!! Jag har inte hittat någon spis till henne som jag vill ha, men jag kastade den gamla så jag är på jakt efter en ny!! Trots det hemska målandet så blev jag rätt nöjd ändå ;)!!

Sen åkte vi och hämtade Vince kompis på skolan!! Vi körde till stallet och barnen hade verkligen jätte kul!! Vince tycker det är så roligt när hans vänner vill följa med och rida!!

När vi kom hem gjorde jag pannkakor till dom tre små trollen och det åts upp med glädje ;)

På kvällen blev det spontan middagsbjudning!! UNDERBART!! Vi hade en riktigt härlig kväll med våra fina vänner!! Ibland är det så härligt att ses lite så oplanerat:) Barnen lekte fint hela kvällen och kvällen blev riktigt lyckad♥

Idag är det simskola som gäller!! Vi skulle bort till härliga vänner på middag ikväll, men tyvärr blev det inställt pga sjukdom.. Verkligen jätte synd men det finns inget att göra åt det mer än ge dig en stor krya på dig hälsning fina du♥

Vi får se vad kvällen har att erbjuda... !!

Önskar dig en riktigt härlig lördag bästa du♥













Kommentarer


Kommentera inlägget här: