Louicans

simskola, och härliga vänner!

Kategori: Allmänt

Hemma från simskola och trollen sitter framför kaminen och äter lunch, och jag sitter här framför min bästis och smaskar på knäckebröd med keso och avokado.. Mums!!!



Kvällen slutar lyckligt trots allt.. Vi ska lika hastigt som igår på middag till gårdagens plötsliga gäster.. MYYYS!!

Nu tittar minsann solen fram också, det är så härligt när den sakta men säkert kommer fram. Jag längtar så sjukt mycket till sommaren!! Då är livet som bäst ;)!! hahaha!!!

Här kommer några bilder från mitt projekt igår... Jag tror lekstugan kommer bli riktigt mysig när den blir helt färdig ;)!!











Det som saknas är "köket" lite god fika och busiga barn!!

Nu ska jag nog fixa till mig lite inför kvällens middag!

Imorgon är det barnkalas och jag har bestämmt mig vad för tårta jag ska baka.. Jag tror den kommer att bli riktigt smarrig ;)!!

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Såå fint!! Vart har du fått tag på super söta kristall kronan?? ser den i våra barns lekstuga... Jättefin!

    2012-03-18 | 13:34:04

Kommentera inlägget här: