Louicans

myskväll utan godis....

Kategori: Allmänt

Hej du fina!!

Här är det kvällsmys i soffan framför tv:n! Trollen sover sedan länge och jag är sjukt sugen på allt onyttigt som finns... MEN jag måste försöka hålla igen lite, iallafall några dagar hahaha.. Jag har så svårt för det, och det blir ju inte lättare av att det finns galet mycket gott i skåpen...Jag förstår verkligen inte hur alla ni klarar av att banta. Det är ju jätte tråkigt och inte det minsta gott...



Jag får nog nöja mig med att spana in Alice leksaks kakor...!!!

Imorgon hoppas jag att det blir strålande väder, jag har ju en del att fixa med i trädgården!!
Sen ska jag fixa med det sista påskpyntet och jag har en liten idé ;)!!

Nu är det äntligen B.B och om du inte visste det så älskar jag det dår huset  ;) hahaha!!!

Kommentarer

  • Cessan säger:

    Dom smarriga kakorna är ju garanterat kalorifria!!! ;) Hihi...

    Svårt att hålla sig undan godsaker... Kan inget annat än att hålla med! Fast inget slår en färsk ananas eller jordgubbar... Eller fruktsallad :)

    Kollar oxå BB... Värsta säsongen ever!!! Haha... :)

    Kram på dig!!! <3

    2012-03-17 | 04:50:30

Kommentera inlägget här: