Louicans

En skönhet klär i allt.. Eller...!!!

Kategori: Allmänt

Godmorgon fina!

Idag har jag gjort något som istort sätt ALDRIG händer... hahahah...
Vince skulle vara på dagis kl. 08.00 idag. Jag vaknade liiite för sent för det ;) Men vi kom upp och jag fixade till trollen! Vince var så förväntansfull, så kul att se honom så♥ Eftersom vi vaknade lite sent så fick dom äta frukost i soffan medans jag slarvigt fixade till mig... Jag kastade bokstavligen på mig kläder och satte upp håret lagom slarvigt.. Smink var det inte talan om.. hahaha!! Det var sååå viktigt att Vince var där kl.08.00, och det var han. Vi var på dagis 07.45!! Min tanke var att jag skulle hem och fixa till mig efter jag lämnat trollen! Jag tänkte.. för en gångs skull gör jag mig inte iordning innan jag lämnar barnen och där är säkert INGEN som kommer att se mig.. Men tänk så himla fel man kan ha... hahahah.. ALLA föräldrar var där samtidigt, och lika så några snickare... ( i 25 års åldern.. ) Hahaha, men jag dog ju inte för det ;) Men jag kan ju säga att det lär ju inte hända igen..!! Hädanefter går jag minsann upp i tid!!!

Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa till mig.. hahaha!!

Hoppas att det blir lika härligt väder idag! Det är verkligen en härlig känsla när man kan ha skinnjackan UTAN att frysa, då är det liksom vår på riktigt!!

Imorgon kommer barnens älskade lilla kusin Hollie hit! Hon ska sova här hos sin älskade moster ;)!! Vi ska bara mysa och ha det riktigt härligt här hemma!!

Hoppas att ni får en härlig dag!





Såhär såg jag ut innan idag.. Men jag bjuder på dessa två bilderna..!!





Alice i nattlinne och halsband♥



Vår stora prins♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: