Louicans

tisdag morgon!!

Kategori: Allmänt

Godmorgon vacker!!

Gud så trött jag var igår... Jag somnade tidigt på soffan och MISSADE B.B... Så tråkigt när man vaknar till liv flera timmar senare, stel som en pinne och inser att man missat sitt favorit program... Jaja, jag får titta på det nu innan jag går till jobb istället!!

Igår hade vi en underbar dag här hemma! Solen sken ju som aldrig förr! Barnen var i trädgården hela dagen.. Dom gick ut efter frukost och kom in till middagen... Vi plockade undan lite i trädgården för att förbereda för den kommande SOMMAREN!!! Till helgen ska jag börja göra vid lekstugan ( igen ) Det måste man alltid göra efter vintern ;) Jag ska handla nya blomsterlådor och blommor och så tänkte jag måla om  väggarna där inne! Jag vill byta ut Alice kök också... Det kök som står där inne har blivit så tråkigt och gått lite i sönder...

Isabella och Philip var här under dagen igår och mös!! Vi åt goda bullar och så bakade jag en riktigt smaskig sockerkaka med hallon och blåbär i!!! Vi placerdade oss i solen där vi njöt och solade, helt UNDERBART väder!! Barnen plockade av sig sina jackor och skor och hoppade vilt på studsmattan... Lite tidigt att kläderna åker av tyckte jag, men dom tyckte minsann att det var sommar.. hahaha!! SÖTASTE ♥

Sen åkte jag och jobbade någon timme, och när jag kom hem var det middag ( för mig, dom andra hade ätit ) och kvällsmys!!

Lite påskfint har jag hunnit med också!! Jag ska pynta lite till, men det får vänta några dagar...;) Alla säger att det är alldeles för tidigt att sätta upp mina kärringar och ägg i fönsterna  ;)!!

Idag väntar jobbet!! Jag jobbar till 21.30... Men det är ganska mysigt tycker jag!!

















Hoppas att du får en härlig dag vännen!!

Kram till dig♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: