Louicans

lycklig!!

Kategori: Allmänt

Godkväll fina!!

Jag är hemma från jobbet och är pigg som en lärka!!  OOOO så otroligt lycklig jag blev när jag hoppade in i min bil nu när jag slutade jobbet. Jag lämnade bilen innan med totalt tom tank...Och nu när jag jobbat färdigt och hoppade in i bilen så var tanken full.. lampan lös inte, den var FULLTANKAD!! Tack ♥ för att du var så otroligt gullig!! Nu slapp jag ta ditt kort och tanka den själv imorgon!!! Det är KÄRLEK de ;)

Jag sitter här i soffan och tittar på BB :) UNDERBART att Rodney fick stanna i huset!! Jag gillar honom :)

Imorgon ska Vince till brandstationen med dagis! Han ser såååå mycket fram emot det!! Min älskade lilla plutt är så spänd inför morgondagen♥

Imorgon har jag kvälls pass igen! Det är skönt att åka till jobbet lite senare, men det jätte tråkigt att jag inte har någon tid med trollen.. Hinner bara mysa två timmar med dom på morgonen..Men till helgen ska det hittas på roliga saker!! Vi ska träffa underbara efterlängtade vänner, röja i lekstugan, plantera blommor, åka till pållen och så ska Alice ha barnkalas!!! Ser fram emot helgen jätte mycket!

Nu ska jag "ladda ner batterierna" med massa mys i soffan!!!

Kram vänner♥







Kommentarer


Kommentera inlägget här: