Louicans

vilket väder!!!

Kategori: Allmänt

Godmorgon vacker!!

Vilken söndags morgon!! Man blir så otroligt lycklig när man slår upp sina lagom trötta ögon och ser att solen skiner :) Dagen kan ju inte bli mer än LYCKAD!!!

Vilken härlig kväll vi hade igår. Jag kom iväg från jobbet lite senare än tänkt.. Och kö var det på solariumet.. ( såklart..) Men knappt en timme hade jag på mig att fixa till för kvällens middag och festligheter!! Johan lagade större delen av middagen och jag dukade och fixade allt runt om, sammarbete det gillar vi ;)

Vi åt lääänge.. Allt för länge nästan. Efterrätten fick vi ta tillsammans med allt det andra goda vi hade  framför melodifestivalen, men vad gör det..!
Vi hejade allt vi kunde på Danny, men tydligen räckte inte våra röster fram.. ( och ändå hade vi ballonger som vi viftade med.. ;) ) Jag tycker inte Loreens låt är dålig, absolut INTE.. Men jag tycker att den är lite tjatig..;) Och sen är ju Danny lite sådär  lagom trevlig att titta på...

Barnen somnade så fort Dannys låt var slut.. Sen var det vuxen kväll med massa härliga skratt och whiskeyproving.. ( för Johan, pappa och Wiktor...) ♥

Nu väntar några timmars arbete för min del!! Sen ska jag nog hem och fixa lite påsk fint till barnen.. Har ju varit på vellingeblomman i smyg.. ;)!! Även om det är lite tidigt att påskpynta så tänker jag göra det ändå...!!

Kram fina du♥

Några bilder från vår kväll













Kommentarer


Kommentera inlägget här: