Louicans

silver ägg!!!

Kategori: Allmänt

Hej fina!

Guuud så trött jag är... Ska skriva några rader här, sen ska jag med glädje hoppa i sängen!!

Jag är så glad för mina inköp idag;) Jag har hunnit med en runda på vellingeblomman ( idag igen...) Jag handlade blomlådor och blommor till Alice lekstuga!! Sen hittade jag söta små krukor till henne, lite påskfint och sen råkade jag trilla över två super fina ägg i silver..JÄTTE FINA!!

Vince hade haft det super bra på brandstationen idag! Han var så nöjd♥

Imorgon börjar jag tidigt.. Usch, jag avskyr att stiga upp så tidigt på morgonen. För att underlätta har jag tagit fram kläder till mig och trollen och förberett det som går att förbereda.. Jag är verkligen ingen morgon människa...

Idag fick vi reda på vår semeseter! Otroligt nog gick det ihopa utan problem, och jag fick dom 5 veckor som jag önskade.. LYCKLIG!! Jag har sparat 2 veckor, kan ju vara bra att ha till hösten... Man vet ju aldrig, kanske blir det en resa då ;)!!!

Nu ska jag hoppa upp i sängen, jag måste vara pigg imorgon!!!

Sov gott fina ♥



Mina fina ägg!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: