Louicans

ponnyakuten!!!

Kategori: Allmänt

söndags kväll och helt underbart väder!!

Ute möblerna jag handlade idag blev super!! Johan visste inte att jag handlat nytt så han blev lite förvånad när han kom hem och såg dom... hihihi!!!!

Alice var så nöjd när jag hem hem idag! Kalaset hade gått jätte bra och hon var så fin i sin rosa klänning ♥SÖTIS♥

Barnens farfar och Anna kom precis och hälsade på en liten snabbis:) Vince åkte en runda i farfars bil och Anna och Alice spelade spel!!

Nu är det Bulldog på tv:n och efter det är det favoriten.. PONNYAKUTEN!!! Gud vilken söt liten tjej som är med i Bulldog idag, synd bara att dom alltid väljer fel hundar att dejta.. !

Jag får inte riktigt ihopa tiden idag.. Känns som att dagen har gått alldeles för fort, klockan är ju redan 19.00!!

Dagens lunch på  spenderade jag i solen... Sönt att jobba helg ;)!!!





Nu är det kvällsmys, och snart ska jag bege mig till andra sidan..;)!

kram till dig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: