Louicans

Påskfest!!

Kategori: Allmänt

Godmorgon vänner!!!

Idag är det torsdag och sista arbetspasset för mig för denna veckan.. tjohooo!!!

Imorse gick barnen så här fina till dagis...





Det var så bra att förra årets påskkläder passade!! ;)



Hoppas att trollen får en riktigt trevlig påskfest!!

Ikväll är det shoppingkväll på valengallerian som den faktiskt heter!! Jag tror minsann jag ska dit en snabb runda efter att jag varit hos frissan.. ( Beror ju på hur jag ser ut när jag går därifrån...)!!!

Imorgon är det fredag och jag är LEDIG!! Vi är bortnjudna till Fru Alstad på god middag och myskväll!! OOOO vad jag älskar att spendera helgerna tillsammans med goda vänner ♥ Släkt och vänner betyder så otoligt mycket för mig ♥

På lördag ska Vince och Alice till Anna och farfar!! Dom längtar så mycket till lördag... ( Undra om farfar också gör det.. ) hahaha..!!

Hoppas att du får en bra dag!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: