Louicans

ojojoj...

Kategori: Allmänt

Har precis sett BB... Jag måste ju erkänna.. ibland går det liiite för långt i det där huset... Detta är lätt den VÄRSTA säsongen någonsin.. Men även om det går lite överstyr så måste man ju set det ändå... hahaha!!!

Usch, jag känner mig inte alls bra.... Det känns som att jag bara väntar på att bli dålig. Eftersom jag torkat kräk nu i två dagar så är det ju inte alls konstigt om jag blir sjuk...

Idag har jag inte lagat middag... Tyckte inte det var lönt att laga enbart till mig. Istället gjorde jag varma mackor som jag smaskade på! Så otroligt länge sen jag åt det, och så otroligt gott det är!!! MUMS!!!

Jag ska minsann hoppa i säng nu med en önskan att vakna imorgon utan att ha blivit dålig under natten...

Sov gott fina du!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: