Louicans

nr. 3 också sjuk...

Kategori: Allmänt

Såja.. Då har Alice också blivit sjuk.. Rakt över hela middagsbordet släppte hon på trycket...UNDERBART.... Så jag får vabba imorgon också. Vi får se om jag lyckas hålla mig ifrån baskeluskerna...Hoppas kan man ju ;)!! Johan är fortfarande helt slut i kroppen och mår inte alls bra.  Hela min familj är sängliggandes, och här sitter jag pigg som bara den!!!

Idag fick jag hem lite sommar kläder som jag beställt till trollen!! Nu går tiden fort, snart är det VÅR!!! Det ska bli så härligt att sätta fram våra fina utemöbler!
Jag ser så mycket fram emot att sitta i solen och njuta!!



Det känns som att det blir en väldigt lugn kväll i detta huset.. Jag ska placera mig i soffan med något gott och titta på precis vad jag vill!! KVÄLLSMYS!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: