Louicans

mys fredag!!

Kategori: Allmänt

Godkväll fina!!

Vilken helt underbar dag vi haft idag :)!!

Vi skulle egentligen bort ikväll men pga sjukdom blev det inställt... :(

Mamma kom vid 12.00 tiden! Vi fikade på nybakad sockerkaka som jag och trollen bakat!! Det blev massa bus och lek med mormor ♥
När johan kom hem åkte jag till stan en snabbis ;) Jag var på jakt efter en ny jacka, och det hittade jag konstigt nog också ;)!!! Sen solade jag och efter det åkte jag och handlade mat!!!

Idag blev det grillat igen.. ÄLSKAR GRILLAD MAT!!! Jag och johan grillade hel fläskfile och majskolvar!!!  Trollen grillade köttbulls spett  ;)!! Till det blev det smarrig sallad olika kalla såser vitlöksbröd och pommes  MUUUMS!!

Efter middagen cyklade johan och Vince till city gross för att handla godis och jag och lilla loppan gick ut en runda för att rasta Alice hund och natta dockan..♥

När familjen var samlad igen blev det efterrätt för att sedan mysa ner oss i soffan framför lets dance och massa godis, chips ostar och läsk!!!

Nu är det B.B och det måste vi kika på ;)!!

Imorgon kommer syster yster och hennes lilla familj på frukost.. MYYYS!!

Trollen ska till farfar och Anna efter simskolan imorgon och jag och Johan är bortbjudna på middag!!

Ha en riktigt härlig kväll!!

kram vännen♥



Bakar kaka!!



Går ut med vovven!!!



jag fick äran att hålla denna lilla sötis!!



Sötis ♥







jobbigt med sten i skon...





God middag!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: