Louicans

Lördags morgon!

Kategori: Allmänt

Godmorgon fina du!!

Lördagen är här och vi är uppe med tuppen.. HÄRLIGT! Jag tycker det är skönt att stiga upp tidigt ( Om jag kommer i säng i rimlig tid kvällen innan....)
Dammsugaren har gjort sitt, maskinen i tvättstugan snurrar och barnen myser framför bolibompa!

Solen är påväg upp och det känns som att det kommer bli en riktigt härlig dag ♥

Denise är snart påväg hit så jag ska förberede lite god frukost :) Vi kanske kan sitta i uterummet och äta idag ;)
Jag blir verkligen så lycklig av att vakna när hela familjen är hemma, det är fint väder och så veta att det inte finns några speciella MÅSTEN som ska göras!! Jag blir så glad att jag sitter här i soffan och sjunger.. hahaha!!!

Vi ska börja fixa med vår gäststuga lite, den måste göras fin nu när sommaren kommer ;) Vi har många underbara människor som ska utnyttja den i sommar ;)

Idag fyller min fina kusin Jenny år!! ! Stort grattis till dig darling ♥ Hoppas att du får en riktigt underbar dag!!



Jag och Jenny på hennes möhippa!!! ♥

Nu är det frukost fix som gäller :)

Hoppas att du får en riktigt härlig lördag fina du!!

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: