Louicans

Lekstugor!!

Kategori: Allmänt

Godmorgon fina du!!

Idag är det torsdag och jag har mitt sista arbetspasset för denna veckan SKÖÖÖNT!!

Alice såg allt det jag handlade till hennes lekstuga nu i morse och hon blev så glad!! Hoppas vi hinner fixa fint till henne idag, annars har vi hela dagen på oss imorgon! Jag har fortfarande inte hittat någon spis, men har mina funderingar vilken det kommer bli ;)

Spana in dessa lekstugorna...



Pris på denna stugan är...220 000.. Som hittat..



Denna lite "enklare" varianten kostar inte mer än..136 500

Undra om barnen till dessa fantastiska stugorna är mer lyckliga än vad Alice är för sin lilla röda med vita knutar..!!

Jag ser så mycket fram emot att träffa våra vänner på lördag TJOHOOO!! Det var så länge sen vi sågs, och vi har garanterat såå mycket att prata om♥

Nu ska jag jobba lite!!

Njut av dagen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: