Louicans

Ledig fredag och solen skiner!!!

Kategori: Allmänt

Godmorgon fina!!

Här skiner solen allt vad den kan... UNDERBART!! Barnen äter frukost och jag har plockat undan lite här och var:) Jag funderar på att sortera uta alla vinter kläderna... Visst är vintern över nu!!!

Idag måste jag använda borrmaskinen, men vilken av dom.. Där står 4 olika boxar med borrmaskiner i garaget så hur ska jag veta vilken man ska använda för att sätta upp Alice blomlådor...!!!

Vince ska leka med en kompis idag, vi ska hämta stora Melvin på skolan!! Det ska bli så spännande tycker Vince... Snart ska ju han också gå på skolan!!! Vince vill såklart visa Melvin sin häst, så vi ska ta en tur till stallet!!

Nu ska vi fixa till oss och bege oss ut i trädgården!!! Hoppas bara att jag lyckas reda ut det här med borrmaskinerna... hahaha, Dagens problem..!!

Hoppas att du får en härlig dag vännen♥










Kommentarer

  • Cessan säger:

    Klart att du kan sortera bort vinterkläderna nu, för vintern är passé! (Hoppas jag innerligt!) Har tänkt göra samma sak. Äntligen vår!!! <3 Lovely <3

    Hoppas att det löste sig med borrmaskinen!? :)

    Fina bilder! :)

    Kramar! <3

    2012-03-17 | 04:43:48

Kommentera inlägget här: