Louicans

kalas söndag!!

Kategori: Allmänt

Hej fina du!!

Igår var vi som ni vet hos våra fina vänner!! Vilken helt underbar kväll det blev trots att inget var planerat..! Vi bjöds på jätte god middag och god dricka till det!! (Det röda vinet var GUDOMLIGT!! ) Som vanligt var sällskapet det bästa och jag mådde som en prinsessa!!! ♥





Vilken underbart härlig dag vi haft idag ... !
Jag och Alice gick upp tidigt. Kl. 07.30 klev vi upp ur sängen för att baka dagens tårta som INTE alls blev som jag tänkte mig.. Marsipanen jag köpt var mörk,mörk rosa. Jag var säker på att det var en söt ljusrosa marsipan.. Så min plan sprack och jag fick sådär lite lagom fort hitta på något annat.. Inte den bästa tårta jag gjort, men god blev den ;)!!!

Kalaset blev jätte lyckat!! Alla små prinsessor var sååå fina i sina klänningar och prinsarna var tuffare än någonsin♥ Vi hade disco och massa bus i hela huset ;)! Trollen åt korv, hamburgare och pommes.. Önskad meny av Alice.. ;) Till discot var det massa snacks och tårtan åts upp med glädje!!
Tack till alla ni som kom för att fira vår prinsessa, och STORT tack till alla fina presenter som hon fick.. KÄRLEK♥

Efter kalaset blev det stallet.. Vince var jätte duktig idag. Han red lektion i ridhuset och Isa gick som en klocka♥ Melvin ville följa med idag också, och så klart fick han det!! Han tycker det är så kul att rida och Vince blir så stolt att visa allt han kan ;)!!!

Efter stallet och ett värmande bad blev det soff mys framför ponnyakuten, barnens absolut favorit program!!

Nu sover våra änglar och jag tittar på så ska det låta.. DANNY är ju med där så det går ju inte att missa...!!
Om en liiiten stund är det B.B!!! Det ska bli spännande att se vem som åker ut ikväll...Jag har ju en som jag gärna sett lämna huset..!!

Jag har förresten beställt lite fint till Alice lekstuga.. Jag hittade en perfekt lagom liten spis, lite " god" fika och lite annat smått och gott ;) Blomlåderna är minsann uppe och fyllda med jord och röda blommor!! ( Tack ♥ för hjälpen....)

Ha en riktigt härlig kväll fina du!!♥



Lite av dagens dukning...







Busfrön..♥



Disco tajm!!





Mosters prinsessa♥





Dock inte den mest lyckade tårtan jag gjort i mina dar... ;)






Kommentarer


Kommentera inlägget här: