Louicans

Jag säger bara RODNEY!!!

Kategori: Allmänt

Hej vacker!!

Vilken härlig söndags kväll vi haft!!
Våra fina vänner från Smyge har varit här på middag och mys! Vi grillade gott kött som serverades med potatisgratäng sallad och olika kalla såser..MUMS!!! Till efterrätt blev det glass med hemmagjord hallonsås, galet gott!! Våra troll lekte så fint och vi planerade lite skoj till sommaren ;)!! LÄNGTAR!!!

Ni missade väl inte B.B idag... Fyyy så galet LYCKLIG jag blev när Rodney.. kungen.. kom tillbaka!! Hoppas ni alla B.B tittare tar ert förnuft och röstar in honom i huset igen. Ni kommer garanterat INTE bli besvikna!!!:)




Jag fick inte påskpyntat precis mycket idag, det ska jag göra imorgon!! Funderar på att handla lite blommor till alla våra ute krukor också, och sätta fram utemöblerna..( ska kanske vänta ett tag med det...) Det kan ju fortfarande vara kallt på nätterna...

Imorgon kommer min söta kusin och hennes philip hit och fikar. Vi får se om jag hinner baka något gott tills dess ;)!!

Ta hand om dig fina, det finns bara en som är som DU♥







Idag har jag varit prima ballerina på jobbet ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: