Louicans

internet shopping....

Kategori: Allmänt

Hej fina!!

Nu har jag lunch och vad gör man då.. Jo INTERNET shoppar... Jag har istort sätt handlat en ny garderob till Alice nu på några minuter och några "utfyllnings" plagg till Vince!!! Det är så otroligt enkelt att bara "klicka" hem dom där plaggen.. Jag förstår alla människor som sätter sig i skuld pga detta....

Solen har glömt att kika fram idag, iallafall här där jag befinner mig ;)
Hoppas att den kikar fram till ikväll, jag längtar så tills jag ska gå hem till min lilla familj♥

Igår hade jag luggen nere.. Brukar ALDRIG ha det när jag har mitt hår löst.. Men ibland måste man förnya sig lite ;)!!





Nu ska jag äta något gott... God mat får man aldrig för mycket av ;)  ( Det ser man tydligt på denna kroppen...)  Hahaha!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: