Louicans

Goood morgon!!!

Kategori: Allmänt

Hej fina du!

Idag är det måndag och vi har en ny härlig vecka framför oss... Det var segt att gå upp i morse.. VÄLDIGT SEGT... Trollen vägrade vakna, men efter en hel del tjatande och gnatande av sin mamma så kom dom sakta men säkert upp ;)!!
Solen skiner och det ser ut att bil en underbar dag!!

Det är så svårt att veta vad man ska ta på barnen för ytterkläder när dom ska vara på dagis.. Det känns lite väl "vintrigt" att ha overall och termobyxor.. När solen är framme så är det ju riktigt skönt ute, och när den går i moln blir det lite kyligt... Men, några minus grader är det ju inte!!! Idag lämnade jag dom i lite vårigare jacka och med överdragsbyxor.. Vinterkläderna hänger ju kvar på dagis, så blir det kallt kan dom ju alltid hoppa i dom!!

Jaha, då får vi se vad denna dagen har att erbjuda då..!!

Oj, förresten.. Jag somnade mitt i B.B igår och har helt missat vem som åkte ut.. Jag måste gå in och kolla det NUUU!!!

Kram till dig♥



Såhär ser jag ut på jobbet idag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: