Louicans

Godmorgon fina ni!!

Kategori: Allmänt

Godmorgon fina!!

Hoppas allt är väl med dig! Här hemma är det på bättringsväg! Jag har inte blivit dålig, men jag känner mig lite konstigt matt i kroppen... Hoppas att jag slipper...
Alice är bättre, men har fortfarande feber. Vince är helt bra nu igen så det är skönt!!
Johan är också bättre, men inte bra.. Tror att han blir frisk i eftermiddag när han hämtat sin svarta lilla sak ;)!!!

Hoppas att solen tänker titta fram idag också, man blir så lycklig när man inser att våren är på väg :)

Jag tror att jag ska köpa en bukett härliga vita tulpaner idag, älskar dessa blommor!! Ser fram emot att plantera lite fint i våra krukor där ute också, men får vänta med det tills frosten försvunnit... LÄNGTAR!!!

Ha en bra dag finis♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: