Louicans

Galet trött framför B.B!!

Kategori: Allmänt

Fyyy så galet trött jag är denna tisdagskväll.. Jag är hemma och sitter och tittar på BB.. Hahaha så kul Rodney är, stört skön ;)!! Gillar Jimmy också.. hmmm.. jag har inte någon så direkt favorit denna säsongen, alla är liksom lite galna och tokiga  på sitt lilla vis.. hahaha.. men så tråkigt programmet skulle vara om dom bara skulle ta in "normala" personer i huset ;)!!
Undra om det är min tv det är fel på eller om det är kanal 11 som har problem med sändningen... för det är väldigt hackigt...

Jag har varit på dialogutbildning i svedala idag! En bra utbildning där brukarna föreläser för personalen! Det är verkligen intressant att höra om deras upplevelser av vården och ifrån deras synvinkel.. ;)

Det ska bli super fint väder imorgon ;) UNDERBART!! Är det riktigt fint väder tänkte jag faktiskt flexa hem tidigare!!!

Sov gott vackra ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: