Louicans

ensam och sjuk..

Kategori: Allmänt

Usch vad detta är TRIST...

Alice feber har gått ner helt, hon var varm imorse men under f.m sjönk den och har hållt sig borta sedan dess! Vince har varit lite hängig idag, men blev piggare nu under kvällen!!

Men jag då.. jag ligger här hemma med skallebank och feber och tycker mest synd om mig själv... Johan tog med sig trollen och körde till sin mamma för ett ärende... SUPER KUL att vara ute och köra nu såklart.. ;)!! ♥

Alice har skickat ut inbjudningar till hennes kalas!! Älskade lilla loppan ser fram emot sitt kalas sååå mycket♥ Hon har bestämt sig för vilken tårta hon vill ha, så denna mamman får snällt baka precis en sådan tårta till henne!! ALLT för mina små änglar..♥

Om jag mår prima imorgon blir det en runda till vellingeblomman...HOPPAS... :)
På fredag ska jag jobba, och även hela helgen! ( Tills dess måste jag ju må bra iallafall ;) )

Nu ska jag lägga huvudet på kudden igen!!

kram till dig♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här: