Louicans

Danska baciller är inte att leka med....

Kategori: Allmänt

Hej fina!!!

Hoppas ni vaknat till en helt underbar dag!!

Här är det sjukstuga... Vince har fortfarande feber och känner sig dålig. Han har inte kräkt på några timmar nu, och jag hoppas att han kan behålla frukosten som han precis åt... MEEEN.. Vår lilla pappa är så sjuk så sjuk.. Han har kräkts hela natten och hela morgonen... Jag vet inte vad danskarna har i sina baciller, men krydda är där i dom iallafall... Jag har aldrig sett johan så sjuk, och det säger ju inte LITE.. ;)

Jag och Alice har klarat oss ( än så länge...) Hoppas verkligen att vi slipper bli sjuka..

Eftersom johan och vince har sovit större delen av morgonen så har jag och Alice städat huset!! Så SKÖNT att ha gjort det :) Snart ska det ju pyntas med påskprylar... ;)!! Ska minsann ta mig en tur till vellingeblomman denna veckan och spana  in påskbyn, man hittar alltid något skoj att dekorera med!!!

Imorgon kommer Johans nya "sak".. Ska bli spännande :) ♥

Ta hand om er vänner!!♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: