Louicans

bebis mys♥

Kategori: Allmänt

Hej vacker!!

Idag har jag haft en riktig bebis mys dag!!

Jag åkte hem till bästa Maria i morse och för att mysa med lilla Agnes och äta en super god frukost!! Hon var verkligen så fin lilla prinsessan :) Det kändes så overkligt att äntligen sitta där med denna lilla plutt i famnen... Denna söta lilla prinsessa har verkligen varit såååå efterlängtad, och nu finns hon här och jag fick pussa lite på henne ♥ LYCKA ♥
Maria, du kommer bli en super mamma, det kan jag lova!!!

Idag har jag varit på utbildning, alltid lika intressant ;) Nu har jag lite lunch, och den spenderar jag framför datorn.. :)

Hoppas att denna kvällen går fort... Jag är redan trött och super hungrig...Oj.. på tal om mat... Jag glömde ta fram köttet från frysen imorse... Förlåt darling....♥ Hoppas att ni fick lagat en god middag ändå...


Nu blir det lite jobb och lite planering för vad som komma skall..;)!!

kram vänner!




Sötaste bebis foten♥

Kommentarer

  • Maria säger:

    Tack än en gång för besök och superfina kläder. Ser fram emot att Agnes ska få ha dem på sig. Vi hoppas vi får träffa dig snart igen. Och ja, nog dags att ni får träffa mannen min med:-) Pratade med Einar om det igår. Förutom de två närmsta helgerna så har vi inte mkt inplanerat. Så en dejt snart hade varit jätteskoj. Puss å kärlek!

    2012-03-28 | 14:22:38

Kommentera inlägget här: