Louicans

Underbara sommarkväll!!!

Kategori: Allmänt

Visst är dessa sommarkvällar helt underbara!! När man tittar på klockan och den har hunnit bli 20.30 och barnen skulle ha varit i säng för läääänge sedan..:) 

Vi fick besök av Tina, Daniel och deras busar nu ikväll!!! Barnen lekte och vi mös i solen...Sen sprang tiden iväg och blev läggdags..;)

Lite semester nu hade ju inte varit fel.. Fy som jag längtar!!!! 5 veckors frihet med familj, härliga vänner och avkoppling!!!!

Imorgon är det jobb hela kvällen... Skönt att ha lite sovmorgon och börja senare!! 

Nu hamnade jag framför fotbollen... Jag är inte speciellt intresserad om jag ska vara ärlig. När Sverige spelar är det ju en sak... Då blir man ju lite "taggad".. Men kvällens lag Intresserar mig inte...
Jag får ta något gott att smaska på.. Detta godisbehov...!!!!

Kram till dig :)

Kram till fig :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: