Louicans

Tuff dag för vår lilla prins...

Kategori: Allmänt

Hej vacker!!!
 
Usch så jobbig morgon på sjukhuset... Läkaren var UNDERBAR och vince var så duktig <3
 
Undersökningen  gick bra tills proverna skulle tas..
Redan i morse var vince orolig och spänd inför besöket..  Även om
 han bara är 6 år så vet han ju att något är fel när man måste gå till doktorn stup i kvarten...
Dom första proverna gick bra.. Sen började prinsen kräka och försvinna mer och mer.., han var kritvit i ansiktet och orkade inte hålla upp sin kropp.. Vi fick avbryta eftersom han svimmade av.. Jag började gråta och blev helt orolig.. usch så jobbigt det var...
Vi fick en tid för hjärt och lungröntgen i morgon och en ny tid för fortsatt utredning nästa vecka...
 
Nu är vi hemma och jag har landat i solsängen !!
 
Vince vill så gärna ha en hamster eller ett marsvin och har sparat ihop pengar till det... (mammas pengar..) haha!!!
Jag är inte speciellt glad för dom små krypen... Men om han så gärna vill ha en ska han kanske få det... Han har ju varit så duktig idag....;)
 
Nu ska vi mysa i solen en stund!! Vince plockar jordgubbar och jag solar!!!

Kommentarer

  • Monica säger:

    Snälla Louice :) Köp inte ett marsvin !!!! Dom e starkt allergiframkallande o med tanke på Vince astma så avråder jag starkt , tyvärr :( Krama Prinsen från mig :)

    Svar: Hej!! Han har testats mot marsvin och det visar ingen allergi... Han var och handlade ett marsvin idag, och var så stolt... Vi får se om det funkar, skulle han reagera så får vi göra av med honom. Håller tummarna!! Tack för omtanken!!!
    Louican

    2012-06-28 | 12:37:06

Kommentera inlägget här: